Tuesday 21 January 2014

Mencari Anak Angkat Untuk Dibela

Salam,

Saya mohon kepada sesiapa yg tahu & nak memberi anak anda untuk dijaga sepenuhnya oleh keluarga angkat, minta email saya di miasharky@yahoo.com dengan secepat mungkin..Kalau boleh bayi yang masih dibawah 3bulan sebab saya nak jadikan anak tersebut sebagai anak susuan saya.

Pada mereka yang benar2 sanggup nak serahkan hak penjagaan sepenuhnya pada saya & memang 100% tak nak/tak mampu membela anak tersebut, minta hubungi saya secepat mungkin. 

Pada adik2 yg terlanjur & tak tahu hendak ke mana, boleh email akak. Akak sanggup menjaga anak itu dan jangan diikutkan perasaan untuk mengugurkan dan membuang bayi berkenaan. Jangan tambahkan dosa yg ada, anak tu tak bersalah, berikanlah pada golongan seperti akak yg memerlukan anak untuk dibela.Jika segan nak reply di sini, minta terus email akak dialamat email dibawah:


miasharky@yahoo.com

saya bukan membeli atau memperdagangkan bayi..saya hanya mencari bayi untuk dijadikan anak angkat saya..

2 comments:

  1. Saya puan lyna
    sy ingi mncr ank angkat sdg hamil pun xpe sy jge+dlm pntang+wet sagu ht...wasap sy 0132502423

    ReplyDelete
  2. Sy iza tggl kt kedah....5thun kwin..blum ada ank.
    Kitaorg sdg mncri bby utk djdikan ank angkt...
    Boimom yg nk serah bby boleh wassap kt no ni 019-4277491.
    Tidak kisah jantina@taraf.

    Kos bsalin n tmpt tggl sy sediakan.
    X kisah bio nk bsalin kt swasta...
    Saguhati semampu

    Yg btl2 ikhlas shj...bkn jenis ambil ksmpatan dan jg bkn mnjual bby..agent@org tgh jgn menyibuk.

    ReplyDelete